پنجره دوجداره
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

قیمت پنجره دوجداره چقدره؟

هنگام تحقیق در مورد هزینه های پنجره دوجداره، متغیرهای زیادی باید در نظر گرفته شود. بسیاری از وب‌سایت‌ها لیستی از قیمت‌های پنجره‌های دوجداره را ارائه می‌کنند، اما این قیمت‌ها معمولاً هزینه‌ای برای یک پنجره معمولی و بدون هزینه نصب است. ما نمی توانیم به اندازه کافی به مشکلات خرید پنجره دوجداره ارزان توجه کنیم. برای هزینه دقیق نصب پنجره دوجداره در خانه نیاز به نظرسنجی از نصاب شیشه دوجداره است. با در نظر گرفتن هر گونه عارضه در نصب پنجره های خود و مشاوره در مورد بهترین سبک پنجره برای ملک خود. به عنوان یک راهنمای تقریبی، ما طیف وسیعی از پنجره های دوجداره متوسط ​​را که از قیمت‌های پایین‌تر شروع می‌شود، گردآوری کرده‌ایم (اما هزینه پنجره دوجداره خانه شما می‌تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد). هزینه پنجره دوجداره بسته به گزینه ها بین 3500000 تا 6800000 تومان برای هر پنجره است. یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی که در خانه و محل کار نظر ساکنین را جلب می‌کند، پنجره‌هاست. پنجره در هر فضای بسته‌ای محافظ هوای گرم و مانع ورود سر و صدا به فضای داخلی اتاق است؛ برای همین باید هنگام انتخاب پنجره به جداره‌های آن توجه ویژه‌ای کنید تا انتخاب مناسب و خوبی داشته باشید. ضمن آنکه قیمت انواع پنجره از جمله قیمت پنجره دوجداره را باید در نظر بگیرید.

قیمت پنجره دو جداره در سال 1402 چقدر است؟

محاسبه قیمت پنجره دوجداره تنها به عوامل گفته‌ شده در بالا محدود نمی‌شود؛ درنتیجه نمی‌توان به ‌طور دقیق اعلام کرد این پنجره‌ها چه قیمتی دارند. با وجود این می‌توان گفت تقریباً اکثر خانه‌هایی که متراژ مشترکی دارند از یک نوع پنجره و تعداد مشخصی از پنجره‌های دو جداره استفاده می‌کنند. قیمت پنجره دو جداره در سال 1402 به عوامل مختلفی بستگی دارد که مارک پنجره، مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن، نوع شیشه، یراق و پروفیل پنجره بخشی از آن است. به ‌علاوه هزینه نصب هر پنجره با توجه به ابعاد و طراحی آن متفاوت خواهد بود. اگر میخواهید بدانید قیمت پنجره دوجداره چگونه محاسبه می شود؟ در ادامه برای شما جدولی تهیه شده است که در آن بازه قیمت پنجره دوجداره مارک خوب با مقایسه چند برند فروشنده اعلام شده است. البته این جدول‌ها محدود بوده و شامل همه انواع پنجره‌های دو جداره نمی‌شود؛ با این حال می‌توانید برای اینکه قیمت پنجره‌های دوجداره را داشته باشید، از این جدول‌ها استفاده کنید. مثال اول: پنجره ی دو جداره ثابت- تک لنگه در جدول زیر مشخصات پنجره دو جداره فیکس و قیمت نهایی این مدل با ابعاد 900 (عرض) در 1500 (ارتفاع) میلیمتر رو، به تومان ارائه کردیم

ضرورت ایجاد پنجره های دوجداره

 در گذشته داشتن پنجره‌هایی که بتوان با استفاده از آن تغییر دمای محیط را کنترل کرد و در کنارش از ورود صداهای اضافی به خانه جلوگیری نمود، اهمیت زیادی داشت. مخصوصاً در شهرهای بزرگ و پر از ترافیک که همیشه بوی دود و صدای بوق ماشین‌ها همه اهل خانه و کارمندان را کلافه می‌کرد. برای رفع این نیاز ساختار پنجره‌ها به مرور زمان تغییر کرد و از حالت سنتی خود که فقط نقش شیشه‌ای با چارچوب چوبی و فلزی برای تزیین و ورود نور به خانه داشت، خارج شد و پنجره‌های جدیدی به بازار عرضه شدند که با قیمت پنجره دو جداره و سه جداره متفاوتی عرضه شد. این پنجره‌های جدید که «دو جداره» و «سه جداره» بودند، همراه خودشان سکوت و آرامش را به ارمغان آوردند و کم‌کم تمامی ساختمان‌های مسکونی و تجاری به این نوع پنجره مجهز شد. این نوع از پنجره‌های جدید که با نام «پنجره عایق» تولید شدند، از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه‌های قبلی خود مقاوم‌تر و عایق‌تر بودند؛ به همین دلیل با نصب پنجره‌های دو جداره یا سه جداره، در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی زیادی می‌شد. اگر شما هم به ‌دنبال تعویض پنجره‌های منزلتان هستید یا می‌خواهید محل کارتان را عاری از هرگونه آلودگی صوتی کنید، بهتر است قبل از خرید پنجره‌های دو جداره با عوامل تاثیرگذار در قیمت آن‌ها آشنا شوید سپس به سراغ ارزان‌ترین قیمت پنجره دوجداره بروید.





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 8 مهر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: